bos@bos.rs 381 60 30 65 800
  • O BOŠ-u
  • O nama
    • BOŠ biz
    • Tim
    • Galerija
  • Saradnja
    • Predavači i treneri
    • Klijenti i saradnici
    • Alumnisti programa DAUS
    • Članstva
  • POSTIGNUĆA
    • Rezultati
    • Realizovane aktivnosti
  • Kontakt
Logo
BIZ
  • Razvoj zaposlenih
    People development
    • Preduslov Razvoja
    • Komunikacija
    • Upravljanje
    • Nastupanje
    • Menadžerske veštine
    • Liderstvo
  • Kutak za dokazane lidere
    Proven leaders’ corner
    • Komunikacione veštine, liderstvo, mentorisanje i razvoj zaposlenih
    • Upravljanje promenama
    • Teorija igara
    • Emocionalna inteligencija – ključ dobrog liderstva
    • Lični stil u javnom nastupu
    • Biznis diplomatija
    • Kreativno mišljenje – biznis dizajn
    • The Big Picture- Kontekst savremenog sveta
    • Share and Envision – Sharpening Leadership Skills
    • Share and Envision Advanced – Peak Performance Leadership
  • Most ka tržištu rada
    Bridging the gap
    • Youth2Business
    • PRAKSAM
    • Povezivanje kompanija i obrazovnih institucija
    • Job Shadowing
    • Studije budućnosti
  • SMART usluge
    SMART services
    • Kreiranje obrazovnih programa i aktivnosti
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Kampanje
    • Portali i obrazovne platforme

Etički aspekti poslovanja

Opis
Imperativi savremenog biznisa su konkurentnost, pravovremene inovacije, uvećanje profita i ispunjenje ambicioznih poslovnih ciljeva. Trudeći se da ispune zahtevne poslovne zadatke i ostvare lične ambicije, pojedinci često u drugi plan stavljaju etičke aspekte svojih postupaka. Međutim, pokazalo se da (sa etičkog aspekta) neispravne odluke zaposlenih mogu da budu jednako štetne kao i loše poslovne odluke. Ponekad je dovoljan samo jedan pogrešan postupak da privuče pažnju javnosti i naruši reputaciju organizacije, pa i čitave industrije. Istraživanja pokazuju da negovanje etičke klime u korporaciji podiže moral zaposlenih, unapređuje reputaciju brenda, podstiče lojalnost klijenata i zaposlenih i, povrh svega, dugoročno gledano povećava profit. Organizacije koje imaju imidž onih koje ispravno postupaju po osetljivim pitanjima, ulažu u društveno odgovorno poslovanje i etičku edukaciju zaposlenih, lakše privlače investitore i talente.

Cilj ove obuke jeste upoznavanje zaposlenih sa najvažnijim problemima iz oblasti poslovne etike i sa njima povezanim primerima dobre prakse, kako bi u svom svakodnevnom poslu lakše donosili ispravne odluke zarad sopstvene i organizacione dobrobiti.

Obrazovni ishodi

Učesnici će naučiti:
•  Kako mogu imati lične benefite od moralnog postupanja na radnom mestu
•  Koje teorije poslovne etike su relevantne i primenljive na kontekst savremenog biznisa
•  Koje su najčešće etičke dileme u poslovanju
•  Kako da osmisle adekvatne argumente za odabranu strategiju razrešavanja etičkih dilema
•  Kako da donose odluke bez zanemarivanja etičkog aspekta
•  U čemu je značaj korporativnih etičkih kodeksa, njihove primene i društveno odgovornog poslovanja

Kome je obuka namenjena?
Svim zaposlenima u kompaniji, a naročito može biti od koristi zaposlenima na osetljivim radnim mestima (rukovanje novcem, proizvodnja hrane, zaštita privatnosti podataka, dolaženje u dodir sa poslovnim tajnama, itd.).

Trajanje obuke:
Obuka traje jedan dan i sastoji se od tri 90-minutna bloka.

Poslednje vesti

Imate pitanje za nas? bos@bos.rs Bulevar oslobođenja 177 Beograd, Srbija 381 60 30 65 800
logo

BOŠ osnažuje ljudske resurse, unapređuje rad javnih institucija i organizacija građanskog društva, razvija i zagovara javne praktične politike u cilju izgradnje boljeg društva zasnovanog na slobodi, znanju i inovacijama.

© 2016 Beogradska otvorena škola Politika privatnosti