bos@bos.rs 381 60 30 65 800
  • O BOŠ-u
  • O nama
    • BOŠ biz
    • Tim
    • Galerija
  • Saradnja
    • Predavači i treneri
    • Klijenti i saradnici
    • Alumnisti programa DAUS
    • Članstva
  • POSTIGNUĆA
    • Rezultati
    • Realizovane aktivnosti
  • Kontakt
Logo
BIZ
  • Razvoj zaposlenih
    People development
    • Preduslov Razvoja
    • Komunikacija
    • Upravljanje
    • Nastupanje
    • Menadžerske veštine
    • Liderstvo
  • Kutak za dokazane lidere
    Proven leaders’ corner
    • Komunikacione veštine, liderstvo, mentorisanje i razvoj zaposlenih
    • Upravljanje promenama
    • Teorija igara
    • Emocionalna inteligencija – ključ dobrog liderstva
    • Lični stil u javnom nastupu
    • Biznis diplomatija
    • Kreativno mišljenje – biznis dizajn
    • The Big Picture- Kontekst savremenog sveta
    • Share and Envision – Sharpening Leadership Skills
    • Share and Envision Advanced – Peak Performance Leadership
  • Most ka tržištu rada
    Bridging the gap
    • Youth2Business
    • PRAKSAM
    • Povezivanje kompanija i obrazovnih institucija
    • Job Shadowing
    • Studije budućnosti
  • SMART usluge
    SMART services
    • Kreiranje obrazovnih programa i aktivnosti
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Kampanje
    • Portali i obrazovne platforme

Kvalitetna i kontinuirana saradnja – orijentacija na klijente

Opis
Strateška i dugoročna orijentacija na klijente, potrošače i kupce je bitan stub poslovanja svake kompanije. Zadovoljstvo i lojalnost klijenata jesu ultimativni ciljevi kojima svaka uspešna kompanija teži. U doba Marketinga 3.0, fokus na klijente je temelj svih daljih aktivnosti i zadire u pitanja zadovoljavanja kompleksnih ljudskih potreba za učešćem, zajedništvom i kreativnošću, na koje kompanije treba da odgovore.

Cilj obuke je da motiviše učesnike da razviju strategije rada usmerenog na klijente, kao i da motivišu zaposlene iz svojih timova da uspešno primenjuju tehnike ponašanja koja reflektuju usmerenost na klijente.

Obrazovni ishodi

Učesnici će naučiti:
• Kako da unaprede kreiranje strategije za zaposlene koji reflektuju usmerenost na klijente
• Kako motivisati zaposlene da primene principe orijentacije na klijente
• Kako proceniti uspešnost primenjene strategije usmerenosti na klijente

Kome je obuka namenjena?
Menadžerima koji rukovode sektorima koji su u neposrednom kontaktu sa klijentima.

Trajanje obuke:
Obuka traje dva dana, odnosno šest 90-minutnih blokova.  

Poslednje vesti

Imate pitanje za nas? bos@bos.rs Bulevar oslobođenja 177 Beograd, Srbija 381 60 30 65 800
logo

BOŠ osnažuje ljudske resurse, unapređuje rad javnih institucija i organizacija građanskog društva, razvija i zagovara javne praktične politike u cilju izgradnje boljeg društva zasnovanog na slobodi, znanju i inovacijama.

© 2016 Beogradska otvorena škola Politika privatnosti