bos@bos.rs 381 11 30 65 830
  • O BOŠ-u
  • O nama
    • BOŠ biz
    • Tim
    • Galerija
  • Saradnja
    • Predavači i treneri
    • Klijenti i saradnici
    • Alumnisti programa DAUS
    • Članstva
  • POSTIGNUĆA
    • Rezultati
    • Realizovane aktivnosti
  • Kontakt
Logo
BIZ
  • Razvoj zaposlenih
    People development
    • Preduslov Razvoja
    • Komunikacija
    • Upravljanje
    • Nastupanje
    • Menadžerske veštine
    • Liderstvo
  • Kutak za dokazane lidere
    Proven leaders’ corner
    • Komunikacione veštine, liderstvo, mentorisanje i razvoj zaposlenih
    • Upravljanje promenama
    • Teorija igara
    • Emocionalna inteligencija – ključ dobrog liderstva
    • Lični stil u javnom nastupu
    • Biznis diplomatija
    • Kreativno mišljenje – biznis dizajn
    • The Big Picture- Kontekst savremenog sveta
    • Share and Envision – Sharpening Leadership Skills
    • Share and Envision Advanced – Peak Performance Leadership
  • Most ka tržištu rada
    Bridging the gap
    • Youth2Business
    • PRAKSAM
    • Povezivanje kompanija i obrazovnih institucija
    • Job Shadowing
    • Studije budućnosti
  • SMART usluge
    SMART services
    • Kreiranje obrazovnih programa i aktivnosti
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Kampanje
    • Portali i obrazovne platforme

Timski rad i saradnja

Najveći broj savremenih pozicija, podrazumeva timski rad kao način obavljanja zaduženja. Zbog protoka informacija, dinamičnosti poslovnog okruženja, podele odgovornosti i ostvarivanja rezultata, veština timskog rada jedna je od najviše cenjenih kompetencija na tržištu rada.

Timski rad i razvoj timova

Kontinuirano unapređenje veština timskog rada, kao i upoznavanje sa strategijama za stvaranje dinamike u timu, odnosno kvalitetno građenje tima i njegovo efikasno funkcionisanje uticaće na produktivnost zaposlenih i njihovo zadovoljstvo.

Etički aspekti poslovanja

Trudeći se da ispune zahtevne poslovne zadatke i ostvare lične ambicije, pojedinci često u drugi plan stavljaju etičke aspekte svojih postupaka. Međutim, Istraživanja pokazuju da negovanje etičke klime u korporaciji podiže moral zaposlenih, unapređuje reputaciju brenda, podstiče lojalnost klijenata i zaposlenih i, povrh svega, dugoročno gledano povećava profit.

Orijentacija na klijente

U savremenom konceptu poslovanja, klijent više nije samo klijent ili kupac; on je nužno i partner i ko-kreator proizvoda i usluga. Cilj obuke je da učesnicima pojasni koncept i približi značaj orijentacije na klijente, i da im na praktičnim primerima pokaže benefite poslovanja usmerenog na klijente.

Kvalitetna i kontinuirana saradnja – orijentacija na klijente

U doba Marketinga 3.0, fokus na klijente je temelj svih daljih aktivnosti i zadire u pitanja zadovoljavanja kompleksnih ljudskih potreba za učešćem, zajedništvom i kreativnošću, na koje kompanije treba da odgovore.

Poslednje vesti

Imate pitanje za nas? bos@bos.rs Bulevar oslobođenja 177 Beograd, Srbija 381 11 3065 800
logo

BOŠ osnažuje ljudske resurse, unapređuje rad javnih institucija i organizacija građanskog društva, razvija i zagovara javne praktične politike u cilju izgradnje boljeg društva zasnovanog na slobodi, znanju i inovacijama.

© 2016 Beogradska otvorena škola Politika privatnosti