Opis
Kreativno mišljenje, kao komplementaran pristup analitičkom mišljenju, može otvoriti širok spektar novih mogućnosti. Kreativno mišljenje je vrlo disciplinovan proces sa tehnikama i alatima koje primenjuju uspešni lideri u raznim oblastima i sektorima: u finansijama, prehrambenoj industriji, energetici, telekomunikacijama, novim tehnologijama, medijima, održivom razvoju, u prodaji itd. Henri Ford, Tomas Edison i Stiv Džobs su kreativni mislioci par excellence. Posmatrajući čoveka kao emotivno biće koje razmišlja, a ne racionalno biće koje oseća, oni su svojim pristupom orjentisanim na ljude i rešavanju njihovih problema uneli revoluciju u industriji i stekli neverovatnu kompetitivnu prednost. Sa naglaskom na osluškivanje, empatiju, razmišljanje obema hemisferama mozga, kolaboraciji i eksperimentisanju, kreativno mišljenje je vrlo složen proces zasnovan na setu tehnika i alata koje najbolje rezultate daje u rešavanju problema i donošenju strateških odluka kada su inputi nedefinisani, a outputi zavise od ponašanja i reakcije ljudi. Biznis sektor u svetu, a još više na ovim prostorima obiluje izazovima na koje sve češće nema adekvatnih odgovora. Neki od njih na koje ovaj program može da nađe odgovore su:
- Kako na najbolji način reagovati na brze i neočekivane promene
- Kako biti lider novog doba, pravilno reagovati na promene i kako ih predvoditi
- Kako se odupreti pritiscima konkurencije koji ne samo da su sve veći nego i dolaze iz svih pravaca
- Kako anticipirati potrebe potrošača koji postaju sve veći tehnološki poznavaoci, sve više povezani, a samim tim i uticajniji, sve češće bez najave menjaju svoje stavove, uverenja i ponašanje i postaju sve manje lojalni.
Ishodi
Lideri znaju:
• Osnove kreativnog mišljenja kao komplementarnog pristupa analitičkom mišljenju: proces, tehnike i alati
• Faze realizacije projekata kreativnog mišljenja: inspiracija, generisanje ideja, implementacija
• Unapređenje perceptivnih sposobnosti za otkrivanje novih mogućnosti za kreiranje svežih poslovnih rešenja kao i efektivnije i efikasnije načine otklanjanja prepreka
• Razvoj kreativnih kompetencija: tehnike i alati za kreiranje i testiranje novih poslovnih rešenja
• Primere uspešne primene kreativnog mišljenja
• Primenu metodologije kreativnog mišljenja u procesu donošenja odluka u eksperimentalnom i realnom poslovnom okruženju
• Značaj kreativnosti u biznisu i razumevanje procesa kreativnog mišljenja.
Kome je program namenjen?
Top menadžerima koji donose strateške odluke u raznim sektorima i industrijama.
Trajanje programa:
Po dogovoru.