bos@bos.rs 381 60 30 65 800
  • O BOŠ-u
  • O nama
    • BOŠ biz
    • Tim
    • Galerija
  • Saradnja
    • Predavači i treneri
    • Klijenti i saradnici
    • Alumnisti programa DAUS
    • Članstva
  • POSTIGNUĆA
    • Rezultati
    • Realizovane aktivnosti
  • Kontakt
Logo
BIZ
  • Razvoj zaposlenih
    People development
    • Preduslov Razvoja
    • Komunikacija
    • Upravljanje
    • Nastupanje
    • Menadžerske veštine
    • Liderstvo
  • Kutak za dokazane lidere
    Proven leaders’ corner
    • Komunikacione veštine, liderstvo, mentorisanje i razvoj zaposlenih
    • Upravljanje promenama
    • Teorija igara
    • Emocionalna inteligencija – ključ dobrog liderstva
    • Lični stil u javnom nastupu
    • Biznis diplomatija
    • Kreativno mišljenje – biznis dizajn
    • The Big Picture- Kontekst savremenog sveta
    • Share and Envision – Sharpening Leadership Skills
    • Share and Envision Advanced – Peak Performance Leadership
  • Most ka tržištu rada
    Bridging the gap
    • Youth2Business
    • PRAKSAM
    • Povezivanje kompanija i obrazovnih institucija
    • Job Shadowing
    • Studije budućnosti
  • SMART usluge
    SMART services
    • Kreiranje obrazovnih programa i aktivnosti
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Kampanje
    • Portali i obrazovne platforme

Diplomatska komunikacija

Opis
U vreme sve učestalijeg poslovanja na međunarodnom nivou uvećava se potreba za komunikacijom i pregovaranjem zaposlenih sa partnerima iz inostranstva. Veština u ophođenju, takt, poznavanje relevantnih prilika i protokola, kulture i običaja sagovornika samo su neke od neophodnih karakteristika diplomatskog komuniciranja i u velikoj meri utiču na ishod poslovnih poduhvata. Poznavanje različitih strategija i tehnika diplomatskog pregovaranja omogućava brzinu i efikasnost u rešavanju kriznih situacija, ali i postojanost u svakodnevnoj komunikaciji.

Cilj obuke je ukazivanje na ključne strategije, taktike i tehnike diplomatskog komuniciranja i mogućnost primene istih u poslovnom sektoru. Učesnicima obuke će biti bliže objašnjeni načini za podizanje efikasnosti delovanja i ostvarivanja uspeha u diplomatskom komuniciranju i pregovaranju.

Obrazovni ishodi

Učesnici će naučiti:
• Koje su ključne strategije i tehnike diplomatskog komuniciranja i pregovaranja, posebno u kriznim situacijama
• Kako diplomatiju koristiti u širem značenju, odnosno naći načine kojima bi se izbegli konflikti u poslovanju uz istovremeno očuvanje vlastitih interesa  
• Kako komunicirati i pregovarati oštrije, bez povišenog tona i bez napuštanja diplomatskog protokola
• Zašto je u diplomatskom komuniciranju i pregovaranju važna dobra priprema i samokritički osvrt

Kome je obuka namenjena?
Menadžerima koji žele da unaprede veštine diplomatske komunikacije i pregovaranja, a posebno onima koji posluju sa inostranim partnerima.  

Trajanje obuke:
Obuka traje dva dana, odnosno šest 90-minutnih blokova. 

Poslednje vesti

Imate pitanje za nas? bos@bos.rs Bulevar oslobođenja 177 Beograd, Srbija 381 60 30 65 800
logo

BOŠ osnažuje ljudske resurse, unapređuje rad javnih institucija i organizacija građanskog društva, razvija i zagovara javne praktične politike u cilju izgradnje boljeg društva zasnovanog na slobodi, znanju i inovacijama.

© 2016 Beogradska otvorena škola Politika privatnosti