bos@bos.rs 381 60 30 65 800
  • O BOŠ-u
  • O nama
    • BOŠ biz
    • Tim
    • Galerija
  • Saradnja
    • Predavači i treneri
    • Klijenti i saradnici
    • Alumnisti programa DAUS
    • Članstva
  • POSTIGNUĆA
    • Rezultati
    • Realizovane aktivnosti
  • Kontakt
Logo
BIZ
  • Razvoj zaposlenih
    People development
    • Preduslov Razvoja
    • Komunikacija
    • Upravljanje
    • Nastupanje
    • Menadžerske veštine
    • Liderstvo
  • Kutak za dokazane lidere
    Proven leaders’ corner
    • Komunikacione veštine, liderstvo, mentorisanje i razvoj zaposlenih
    • Upravljanje promenama
    • Teorija igara
    • Emocionalna inteligencija – ključ dobrog liderstva
    • Lični stil u javnom nastupu
    • Biznis diplomatija
    • Kreativno mišljenje – biznis dizajn
    • The Big Picture- Kontekst savremenog sveta
    • Share and Envision – Sharpening Leadership Skills
    • Share and Envision Advanced – Peak Performance Leadership
  • Most ka tržištu rada
    Bridging the gap
    • Youth2Business
    • PRAKSAM
    • Povezivanje kompanija i obrazovnih institucija
    • Job Shadowing
    • Studije budućnosti
  • SMART usluge
    SMART services
    • Kreiranje obrazovnih programa i aktivnosti
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Kampanje
    • Portali i obrazovne platforme

Komunikacione veštine – Uspešna komunikacija

U vremenu u kome živimo najbolji način da rukovodimo stresom i situacijama koje koče naše poslovno napredovanje jeste da znamo kako da upravljamo našim odnosom sa drugim ljudima.

Davanje i primanje povratnih informacija

Validna povratna informacija, kada je ispravno data, može pozitivno da utiče na rezultate u poslu. Povratna informacija ukazuje nam šta radimo dobro, a šta možemo da radimo bolje.

Efektivno slušanje

Jasno i precizno prenošenje informacija utiče na rezultate u poslovanju i zato je aktivan slušalac koji, pažljivo prati, ne samo ono što je izgovoreno, već i način na koji se nešto izgovara i cilj razgovora, ključan kako se poruka ne bi izgubila ili pogrešno protumačila.

Komunikacione veštine – Asertivna komunikacija

Asertivna komunikacija predstavlja najuspešniji stil komuniciranja. Ovaj stil komunikacije je veština koju je moguće naučiti, uvežbati i usavršavati.

Tehnike komuniciranja povratnih informacija

Kroz sticanje naprednih znanja i unapređenje tehnika komuniciranja povratnih informacija, učesnici će razumeti kako da na pravi način iskoriste i prihvate povratne informacije.

Diplomatska komunikacija

U vreme sve učestalijeg poslovanja na međunarodnom nivou uvećava se potreba za komunikacijom i pregovaranjem, a poznavanje različitih strategija i tehnika diplomatskog pregovaranja omogućava brzinu i efikasnost u rešavanju kriznih situacija, ali i postojanost u svakodnevnoj komunikaciji.

Komunikacione veštine – vizuelizacija

Kada komuniciramo i prenosimo bilo koju poruku koja ima za cilj da ubedi slušaoce u relevantnost iznetog, uspešnost prijema i prihvatanja poruke najviše zavisi od toga koliko smo uključili slušaoce u našu priču, da li nas razumeju i da li smo uspeli da od priče napravimo jasne slike u njihovim umovima.

Poslednje vesti

Imate pitanje za nas? bos@bos.rs Bulevar oslobođenja 177 Beograd, Srbija 381 60 30 65 800
logo

BOŠ osnažuje ljudske resurse, unapređuje rad javnih institucija i organizacija građanskog društva, razvija i zagovara javne praktične politike u cilju izgradnje boljeg društva zasnovanog na slobodi, znanju i inovacijama.

© 2016 Beogradska otvorena škola Politika privatnosti