bos@bos.rs 381 11 30 65 830
  • O BOŠ-u
  • O nama
    • BOŠ biz
    • Tim
    • Galerija
  • Saradnja
    • Predavači i treneri
    • Klijenti i saradnici
    • Alumnisti programa DAUS
    • Članstva
  • POSTIGNUĆA
    • Rezultati
    • Realizovane aktivnosti
  • Kontakt
Logo
BIZ
  • Razvoj zaposlenih
    People development
    • Preduslov Razvoja
    • Komunikacija
    • Upravljanje
    • Nastupanje
    • Menadžerske veštine
    • Liderstvo
  • Kutak za dokazane lidere
    Proven leaders’ corner
    • Komunikacione veštine, liderstvo, mentorisanje i razvoj zaposlenih
    • Upravljanje promenama
    • Teorija igara
    • Emocionalna inteligencija – ključ dobrog liderstva
    • Lični stil u javnom nastupu
    • Biznis diplomatija
    • Kreativno mišljenje – biznis dizajn
    • The Big Picture- Kontekst savremenog sveta
    • Share and Envision – Sharpening Leadership Skills
    • Share and Envision Advanced – Peak Performance Leadership
  • Most ka tržištu rada
    Bridging the gap
    • Youth2Business
    • PRAKSAM
    • Povezivanje kompanija i obrazovnih institucija
    • Job Shadowing
    • Studije budućnosti
  • SMART usluge
    SMART services
    • Kreiranje obrazovnih programa i aktivnosti
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Kampanje
    • Portali i obrazovne platforme

Biznis diplomatija

Opis
U svetu međunarodnog poslovanja poznavanje kulture komunikacije i poslovanja saradnika iz različitih zemalja postaje neophodna karakteristika vodećih ljudi u kompanijama. Protokoli koji se primenjuju na političkom nivou, diplomatske veštine i uopšte načela komunikacije na najvišim nivoima važna su znanja i u poslovnom okruženju. Greške u komunikaciji, koje dolaze iz nepoznavanja opštih načela ili neupućenosti u specifičnosti određenih kultura, mogu nepovoljno uticati na pregovore i poslovanje potencijalnih partnerima. S druge strane, dobro vladanje situacijom nije samo rezultat skupa veština i znanja koje uobičajeno poseduju top menadžeri, već i poznavanje i primene načela prilagođenih sagovorniku. Svesno uvažavanje poslovnih partnera dodatno unapređuje standardnu komunikaciju i poslovanje, pošto na kraju ostaje važno šta su drugi čuli i prihvatili od nas, a ne ono što smo govorili, a nije proizvelo željeni rezultat. Konsultacije nude korisnicima sva ona znanja i veštine koja se od njih, s obzirom na njihove pozicije i kompetentnost, i očekuju, a koja s druge strane nisu uvek dostupna, ali mogu se savladati i učenjem na iskustvu onih koji su to u praksi uspešno primenjivali.

Cilj programa, odnosno konsultacija, jeste ukazivanje na koja to načela, oblike i specifičnosti u komunikaciji vodeći ljudi kompanije treba da obrate pažnju, pri razgovoru i pregovaranju sa partnerima, posebno onima iz različitih kultura. Šta su kulturološke specifičnosti, odnosno sličnosti i razlike u komunikaciji u regionu i šire i kako se upućenost u njih može iskoristiti kao dobar početak poslovanja? Nesporazumi u komunikaciji i „diplomatski gafovi“ se dešavaju i u poslovnom svetu, a veština vladanja određenim pravilima stiče se kroz dobru obaveštenost. 

Ishodi

Lideri znaju:
• Kako da diplomatiju koriste u širem značenju, odnosno da nađu načine kojima bi se izbegli konflikti u poslovanju uz istovremeno očuvanje svojih interesa
• Kako diplomatska komunikacija utiče na igru moći u komunikaciji i kako je praktikovati
• Kako da koriste veštinu diplomatske komunikacije kao metod izbegavanja afektivnosti, posebno u pregovorima gde komunikativni stil treba da bude asertivan i argumentovan
• Kako diplomatskom veštinom i poznavanjem načina komunikacije i kulture saradnika rešiti krizne situacije i izbeći neuspeh u pregovorima i poslovanju
• Zašto dobra upućenost u kulturne specifičnosti i način komunikacije sagovornika utiče na rezultate poslovanja
• Na koje segmente u različitima kulturološkim obrascima treba obratiti pažnju i kako ih koristiti u komunikaciji

Kome je program namenjen?
Program je namenjen vodećim menadžerima u kompanijama koji svakodnevno komuniciraju sa saradnicima iz različitih kultura i žele da unaprede znanja i veštine takve komunikacije, kao i tehnike  diplomatije i protokola koje se primenjuju u poslovnom okruženju.

Trajanje programa:
Program je koncipiran kao serija individualnih konsultativnih 90-minutnih sesija koje se razvijaju prema potrebama konkretnog pojedinca ili manje grupe učesnika. Osnovni paket čine tri 90-minutne sesije za grupu do četvoro učesnika, top menadžera.

Poslednje vesti

Imate pitanje za nas? bos@bos.rs Bulevar oslobođenja 177 Beograd, Srbija 381 11 3065 800
logo

BOŠ osnažuje ljudske resurse, unapređuje rad javnih institucija i organizacija građanskog društva, razvija i zagovara javne praktične politike u cilju izgradnje boljeg društva zasnovanog na slobodi, znanju i inovacijama.

© 2016 Beogradska otvorena škola Politika privatnosti