bos@bos.rs 381 11 30 65 830
  • O BOŠ-u
  • O nama
    • BOŠ biz
    • Tim
    • Galerija
  • Saradnja
    • Predavači i treneri
    • Klijenti i saradnici
    • Alumnisti programa DAUS
    • Članstva
  • POSTIGNUĆA
    • Rezultati
    • Realizovane aktivnosti
  • Kontakt
Logo
BIZ
  • Razvoj zaposlenih
    People development
    • Preduslov Razvoja
    • Komunikacija
    • Upravljanje
    • Nastupanje
    • Menadžerske veštine
    • Liderstvo
  • Kutak za dokazane lidere
    Proven leaders’ corner
    • Komunikacione veštine, liderstvo, mentorisanje i razvoj zaposlenih
    • Upravljanje promenama
    • Teorija igara
    • Emocionalna inteligencija – ključ dobrog liderstva
    • Lični stil u javnom nastupu
    • Biznis diplomatija
    • Kreativno mišljenje – biznis dizajn
    • The Big Picture- Kontekst savremenog sveta
    • Share and Envision – Sharpening Leadership Skills
    • Share and Envision Advanced – Peak Performance Leadership
  • Most ka tržištu rada
    Bridging the gap
    • Youth2Business
    • PRAKSAM
    • Povezivanje kompanija i obrazovnih institucija
    • Job Shadowing
    • Studije budućnosti
  • SMART usluge
    SMART services
    • Kreiranje obrazovnih programa i aktivnosti
    • Društveno odgovorno poslovanje
    • Kampanje
    • Portali i obrazovne platforme

Teorija igara

Opis
Teorija igara je grana ekonomske teorije koja se bavi analizom procesa odlučivanja manjeg broja aktera. Najopštije, igru može da igra i jedan igrač (poput slagalice), ali njena veza sa matematičkom teorijom nastupa kada su u igru uključena najmanje dva igrača, i kada su oni sukobljeni. Svaki od igrača bira strategiju koja će mu doneti najveću dobit odnosno kojom će nadigrati drugog igrača. Ono što povezuje ovu matematičku teoriju sa drugim oblastima jeste priroda čoveka da najradije projektuje i planira svoju dobit kroz gubitak drugog igrača (da kažemo preciznije: mnogi slučajevi u stvarnosti mogu da se svedu na nekooperativne igre). Pored toga što pruža detaljan uvid u ključne pojmove teorije igara, program analizira i praktičnu primenu različitih koncepata teorije igara u donošenju svakodnevnih poslovnih odluka koje odlikuje „strateška interakcija“. Cilj programa je da se učesnici upoznaju sa ključnim konceptima i primenjenom teorijom igara kao i to kako kompanije biraju strategije kojima će obezbediti kompetitivnu prednost.

Ishodi

Lideri znaju:
• Kako se kompanije i organizacije ponašaju u situacijama u kojima su strateške odluke u međuzavisnosti, tj. kada njihovi planovi utiču na poslovanje konkurencije i obratno
• Kako da, koristeći osnovne tehnike i formule teorije igara, koje se primenjuju u vojnim strategijama i na sportskim terenima, donose pametnije tržišne odluke koje će obezbediti kompetitivnu prednost
• Kako  da se ponašaju u okolnostima u kojima je potrebno uzeti  u obzir odluke ostalih tržišnih učesnika u različitim kontekstima poput stečajnog postupka, neprijateljskog preuzimanja preduzeća, cenovne konkurencije, itd.

Kome je program namenjen?
Top menadžerima i donosiocima strateških odluka i problem-solverima.

Trajanje programa:
Program traje dva dana, odnosno šest 90-minutnih blokova.  

Poslednje vesti

Imate pitanje za nas? bos@bos.rs Bulevar oslobođenja 177 Beograd, Srbija 381 11 3065 800
logo

BOŠ osnažuje ljudske resurse, unapređuje rad javnih institucija i organizacija građanskog društva, razvija i zagovara javne praktične politike u cilju izgradnje boljeg društva zasnovanog na slobodi, znanju i inovacijama.

© 2016 Beogradska otvorena škola